Urząd Miejski w Suwałkach ogłosił termin doręczania decyzji podatkowych na 2025 rok, który będzie miał miejsce od 15 lutego do 1 marca 2025 roku. Korespondencja ta będzie dostarczana przez pracowników urzędu od poniedziałku do soboty. Mieszkańcy nie będą obciążeni żadnymi opłatami w związku z doręczeniem dokumentów, a pracownicy będą posiadać odpowiednie identyfikatory.
W przypadku nieobecności mieszkańców w domach, doręczenie decyzji zostanie dokonane za pomocą awizo. Odbiór korespondencji będzie możliwy w siedzibie Urzędu Miejskiego, której adresy to ul. Mickiewicza 1 oraz Noniewicza 71A. Godziny otwarcia urzędów to poniedziałki w godz. 8.00-16.00 oraz od wtorku do piątku w godz. 7.30-15.30, co umożliwi mieszkańcom wygodny odbiór swoich decyzji.
Warto zwrócić uwagę na fakt, iż identyfikatory pracowników są gwarancją bezpieczeństwa i rzetelności całego procesu. Mieszkańcy mogą być spokojni, gdyż nie będą musieli ponosić żadnych dodatkowych kosztów w związku z doręczaniem decyzji. Urząd Miejski zachęca do śledzenia informacji oraz do korzystania z możliwości odbioru dokumentów, nawet w przypadku otrzymania awizo.
Źródło: Urząd Miasta Suwałki
Oceń: Doręczanie decyzji podatkowych w Suwałkach na 2025 rok
Zobacz Także